S3, E8: Whilst investigating the disappearance of a local journalist, Max and Miranda uncover a high-profile assassination plot at an upcoming summit being held on the island. After a devastating event leaves a guilty Max and Miranda sidelined and at odds with one another, the duo will need to put their differences aside in order to save the day.