The Exodus
S4, E3: Tom and the 2nd Mass hatch an elaborate plan to escape the confines of the Espheni Ghetto. Meanwhile back in Chinatown, after learning from Ben (series star Connor Jessup) that Lexi has been keeping a deadly secret, Maggie (series star Sarah Sanguin Carter) confronts Lexi publicly. At the Espheni Youth Camp, Matt tries to talk Mira (guest star Desiree Ross) out of a dangerous escape plan. While trekking through the woods with her guerilla fighters, Anne has a flashback to her time in the Espheni Tower with Karen (guest star Jessy Schram), where a terrifying secret about Lexi is revealed.