The Eye in the Sky
S10, E15: When the remains of a high-stakes gambler are found in an industrial shredder, Booth risks relapsing into his gambling addiction as he and Brennan delve into the world of underground poker. Meanwhile, Hodgins invents a new product related to the lab, and Brennan and Booth find out some exciting news.