The Family
S1, E1: Spain goes to Germany full of uncertainties, at least from the outside. For some players like Rodrigo or Carvajal, the season has been exhausting; important players like Unai, Dani Olmo, or Pedri, weakened by injuries; the youngest, Lamine Yamal or Nico Williams, generate doubts due to their inexperience, and other more veteran players like Morata or Laporte need to vindicate themselves again.