The Feud
S5, E15: Phil is upset to have lost his elected office of social chair to his nemesis Gil Thorpe, and when he finds out Luke is competing against Gil’s kid in a wrestling match, it becomes his own personal battle. Claire is nervous for a big client meeting but things get extra hairy when Mitch and Cam ask her to pick up Lily from school and conveniently leave out the fact that her class just had a lice scare. Elsewhere, Gloria chaperones Manny’s school field trip to the museum.