The First Pitch Insufficiency
S8, E3: Howard becomes nervous after NASA asks him to throw out the first pitch at a Los Angeles Angels game. Meanwhile, Leonard and Penny try to prove Sheldon wrong when he says that he and Amy have a 'superior' relationship.