The Foot In The Foreclosure
S5, E8: Booth’s grandfather Hank (guest star Ralph Waite) comes to live with him and tags along as Brennan and Booth investigate ashes and charred remains found by a real estate agent while showing a property to prospective buyers. The team identifies the victims as plus-size lovers, neither of whom seemed to have many enemies. Meanwhile, Hank tries to play matchmaker for Booth and lets Brennan in on some family secrets.