The French Connection
S4, E10: Taylor's ex-husband, Henri-Michel, gets a little too close to home while promoting his erotic memoirs. After Henri-Michel tells Ryan about Taylor's exciting life in France, Ryan questions his own relationship with Taylor. Meanwhile, Seth visits Dr Roberts in Seattle to ask for permission to marry Summer, who gets a vision of her future, and Kaitlin realises that she likes Will, but she is concerned he thinks she's too shallow.