The Fun House
S1, E18: Frankie fears for her job when a motivational consultant comes to get the sales team into shape. While Frankie is putting in many extra hours, Mike has to deal with the children and their issues, including making the house more fun for Axl and his friends, giving advice to Sue's ex-boyfriend and helping Brick with a school project.