The Goblins Come to Play
S3, E24: Lindy uses her magic on Sly the goblin to make him enjoy playing games. Sly joins in the games, but plays horribly, accusing others of cheating while cheating himself. Sly then invents a new game called 'count and shout', which causes havoc all over Toy Town. Can Lindy and her sisters find a way to undo the spell?