Ripper Street The Good of This City
S1, E4: The brutal clearing of a local slum for the underground railway reveals an almost indecipherable murder scene and an unreliable slum girl witness. Lucy Eames, beautiful and disturbed, is the unlikely key to a byzantine web of conspiracy.