The Gothowitz Deviation
S3, E3: Leonard tries to mould Penny into his dream woman and rewards her with chocolate when she does things he approves of in the hope that she will keep doing them. Howard and Raj go to a goth nightclub. They meet two women and things are going well until the ladies take the friends to a tattoo shop.