The Gray Areas
S14, E16: Danny and Baez investigate the death of a rising MMA fighter; Eddie and Jamie race to find Badillo, whose job is on the line after he's caught smoking weed; Mayor Chase asks the governor to send in the National Guard to help patrol the subway system.