The Groom Wore Clearasil
S4, E4: Carla struggles to rid her teenage son Anthony of his desire to marry his girlfriend Annie. Sam tries to expose Anthony to the joys of bachelorhood, but Sam's own one-night stands and lack of commitments result in failure.