The Gunfighter
S3, E1: Nursing his wounds following Mags Bennett’s death, U.S. Marshal Raylan Givens (Timothy Olyphant) aims to find the cash and drugs that went missing in the wake of the Bennett family’s demise. And as Boyd Crowder (Walton Goggins) looks to sell what he salvaged from the crime family’s marijuana farm, he hatches a plan to take revenge against the imprisoned Dickie Bennett.