The Gunk in the Garage
S8, E3: After an explosion occurs in a hotel garage, the Jeffersonian team must research the remains found at the crime scene in order to match them to the victim. The investigation only gets trickier when they discover that the man whom they thought was dead is actually alive. Meanwhile, Booth has to take on a desk assignment to get the department’s budget approved in order to land a promotion, so Sweets is given a temporary partner, FBI Special Agent Olivia Sparling (guest star Danielle Panabaker).