The Happy Place
S9, E2: Nick and Catherine investigate why a woman who was about to be married would take a swan dive from her balcony. Elsewhere, Grissom looks into the brutal murder of a woman found in an alley, but the investigation gets tougher with the discovery that her young child was with her when she was killed.