The Harder They Fall
S1, E6: Ike and Ben Diamond wager heavily on a boxing match and Jackie Kennedy cancels on Vera. Meanwhile, blackmail photos meant for Stevie wind up in Danny's hands, and Klein finds something that will change Ike's life.