Gosick The Hares Trade a Vow in the Morning Light
S1, E3: Kujo throws himself in harm's way to save Victorique from a killer; at police headquarters, Victorique brilliantly reveals the true mastermind behind the harrowing events aboard the haunting ship and the dark reasons behind the original tragedy.