The Hatchet Tour
S4, E9: Obsessions collide when Raylan’s (Timothy Olyphant) search for Drew Thompson leads him to question the inmate who killed Arlo, while Colt’s confession sends Boyd (Walton Goggins) looking for Ellen May.