The Heart of the Sprocket
S1, E3: Spark makes a string of mistakes in training while trying to move as gracefully as Flash. Flash sends him off to retrieve some old tires. It seems like a simple task, but turns out to be anything but. As Spark traverses steep slopes, he comes to understand the true meaning of gracefulness - to be absolutely focused - and finally grasps the secret of the Sprocket.