The Heart
S3, E7: The heart - home of our feelings, mood and inner condition? Who knows…? Definitely, it is a central organ, which gives life and sustains life. Due to its untiring work, around 200 liters of blood are being pumped through the cardiovascular system throughout a human being’s life.