The High in the Low
S9, E20: The Jeffersonian team investigates the death an art school dropout struggling with Lupus, whose remains were found inside a log in a forest. When the team learns about the victim’s use of cannabis to treat her pain, it leads them to the dispensary where she worked, and they uncover more shocking details that could have contributed to her death. Meanwhile, squintern Wendell Bray returns after starting cancer treatments, and while working on the case, he starts to open up more about his illness, only to reveal some shocking news that may end in his termination. Also, Booth preps for his FBI Competency tests.