The Homecoming
S5, E1: Everyone has been avoiding everyone else since the accident that tore apart the Walker family. The family are forced to come together for Justin's homecoming party; Nora tries to prepare for the party, but is not acting like the mother she used to be; Sarah is consumed with the Narrow Lake deal; Kevin has a new career; Saul and Scotty are running their restaurant and Kitty's life has become a taboo subject.