The Honeymoon's Over
S5, E10: After Karen is booted out of her Palace Hotel digs, a sympathetic Will agrees to let her move in with him, with disastrous consequences. Meanwhile, Jack loses style points when he poses incognito out of fear of the 'Gay Mafia'.