The Hunting Party
S2, E11: Jack, Locke and Sawyer follow after a determined Michael after he heads into the jungle toward the dreaded `Others' in search of Walt. Meanwhile, Sun has a surprising reaction to Jin's desire to join the search party, and Hurley and Charlie commiserate over the age-old conundrum of what women want.