The Incident
S1, E4: Claire and Mitchell's mother, Dede, drops in for a surprise visit and is determined to make amends with everyone she offended during what has been deemed "the incident" at Jay and Gloria's wedding. Needless to say, no one is thrilled to see her and everything comes to a head when the whole family shows up to dinner at Claire's house.