The Incubus
S1, E9: Fantasy drama series based on the classic Robert Louis Stephenson story, set in 1930s London. Robert seeks sanctuary in the Jezequiel House and takes Olalla and Ravi with him. Meanwhile, Bulstrode searches for them in London, without success. When Lily arrives in the country, Robert is astonished that she knew where to find him. But is it really Lily?