The Inspiration Deprivation
S12, E19: The concept of what it would mean for women everywhere if Amy were to win a Nobel Prize causes Amy to have a meltdown. Meanwhile, Raj and Howard try to relive the good old days when Howard buys a scooter that resembles the one he had years ago.