The Interview
S1, E13: Mike begins searching for a new job when the quarry is shut down for scientific research because of the discovery of a dinosaur bone. He soon feels like a dinosaur himself when he realises the drastic changes in technology that he can't seem to keep up with. Meanwhile, Frankie helps Brick in his quest to be elected school historian.