The Inverse Method
S2, E4: Lois and Chrissy go on a mission to find Lois' sister Lucy; Jonathan and Jordan become more and more unsettled as Clark's painful visions continue; Lana, Kyle and Sarah share a family breakfast and discuss Sarah's upcoming quinceañera.