The Itchy Brain Simulation
S7, E8: Leonard attempts to try and keep Sheldon from overreacting to a mistake, forcing Sheldon to make Leonard experience first hand what it's like to be him. Elsewhere, Penny runs into Raj's ex-girlfriend Lucy.