Doodle Club The King of Big Hair
S1, E1: Get ready for a wild adventure full of discoveries! Our artists are going to draw an animal who has a bit of a bad rap but also big, fluffy hair that looks like a cloud. Shall we enter the kingdom of arts and find out who this animal is?