The King of the Underworld
S1, E6: Bojji and Kage meet Desha, the king of the underworld, who is said to be able to make ordinary men into powerful kings; however, after testing Bojji's skill level, Desha refuses to train him; Apeas finds Daida and the mirror, and must choose a side.