The Kiss
S2, E2: In honor of her late grandmother, Gloria decides to cook more traditional Colombian meals, which is met with some ribbing from Jay -- but see who gets the last laugh. Meanwhile Claire finds herself becoming the overbearing mom when she finds out Alex likes a boy, and Haley's idea of sisterly advice is not helping matters; and Mitchell and Cameron have a tiff over Mitchell's freakish aversion to PDA.