The Krabby Patty That Ate Bikini Bottom / Bubble Buddy Returns
S8, E15: Mr Krabs uses Sandy's experimental growth formula on a Krabby Patty with disastrous results. SpongeBob creates a buddy out of bubbles when none of his friends have time to play with him.