The Large Hadron Collision
S3, E15: Leonard is invited to Switzerland on Valentine's Day to see the world's largest particle accelerator. Sheldon is gutted when Leonard asks Penny to go with him, as a Valentine's Day treat, instead of him. Sheldon tries to coerce the couple into letting him take Penny's place, will they relent?