The Last Christmas
S11, E9: Mitchell suspects Cameron has an ulterior motive for keeping everyone happy for Christmas dinner. Claire tries to dodge Jay's job offer to work at his dog bed company. Luke has to deal with the consequences of kissing Manny's ex-girlfriend Sherri.