The Last Time
S1, E6: Beale tells Rick the truth about the collapse of Omaha and the Campus Colony and an upcoming attack on Portland. As the CRM plans to declare martial law and eliminate survivor communities worldwide, it's up to Rick and Michonne to stop them.