The Late Show
S5, E5: Jay pulled a lot of strings to get reservations at the hottest new restaurant for a family adult’s night out. Unfortunately, in each household everyone is running late – Gloria is taking forever to get ready per usual, Claire and Phil get in a tiff about letting Luke stay home alone, and Mitch and Cam end up putting on the same outfit.