The Launch Acceleration
S5, E23: When NASA reschedules Howard's mission and puts his wedding plans in jeopardy, he's forced to face his fears and Bernadette's dad (guest star CASEY SANDER). Meanwhile, Leonard says something surprising to Penny in the bedroom.