The Lazy Man's Choice
S1, E2: Abarth is shocked to see Chaika as he believed her to be dead. After escaping him, Chaika explains that Abarth's mansion is his Gundo which allows him manipulate any object within the mansion and the only way to stop it is to destroy its magic source.