The Letter
S2, E5: Sammi finds Snooki and Jenni’s “anonymous” letter, and this time it’s really over with Ronnie -- at least for now. Meanwhile, Mike, Vinny and Pauly (“MVP”) have their hands full juggling four girls in one night.