The Lie is the Truth
S1, E6: Aaliyah bonds with Cruz over a spa day. Bobby, Tex, Two Cups, Randy and Tucker confront a threat at the Safe House. Kaitlyn and Joe are scolded for the San Antonio mission in a debrief.