The Life Inside
S2, E2: Raylan (Timothy Olyphant) and Tim (Jacob Pitts) must rescue a pregnant prison inmate, Jamie Berglund (guest star Sarah Jones) they lost to deadly kidnapper Jess Timmons (guest star David Sullivan). As the marshals race to save Jamie’s life and keep her baby from being sold in a black market adoption, Mags Bennett (Margo Martindale) assumes custody of fourteen-year-old Loretta McCready – after ordering her dad’s murder.