S1, E4: Klopp prepares to leave Liverpool, reflecting on his legacy and comparisons to Bill Shankly. He delivered the Champions League and a first Premier League title in 30 years, during a global pandemic. In 2024, dreams fade after defeats to Atalanta, Crystal Palace, and Everton. Despite a tough finish, Klopp remains beloved and receives a heartfelt send-off as he leaves Anfield for the final time.