The Loobenfeld Decay
S1, E10: After hearing Penny sing, Leonard lies to avoid seeing her perform. Sheldon goes one step further with a more elaborate lie, leading to the appearance of his nonexistent cousin. D.J. QUALLS ("Road Trip") guest stars.