The Lost Boy
S2, E16: Adam attends a Phillies game with his dad and ends up lost in the stadium after Murray allows him to leave his seat on his own. Elsewhere, Beverly's guilt trip backfires when Erica and Barry drive off without her during an argument on their way home from the mall.