The Lost Boys
S1, E4: Cormack investigates the link between the `lost boys' and Isabel's murder. Also, Billy Hopkins claims to have evidence implicating Steve Walcott in the crime and tries to blackmail Chloe and Steve, but the Walcott's dismiss him.