The Lost in the Found
S10, E17: When the remains of a private high school student are discovered in a ditch, Brennan and Booth surmise that bullying was a factor. When Brennan discovers similarities between her own teen years and the victim’s, it leads the team to question whether or not the girl’s death was, in fact, a murder.